Bezproblemowy zwrot towarów
Zwroty
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy przypadkiem nic nie zostało uszkodzone w transporcie. Jeżeli dostrzegasz widoczne uszkodzenia opakowania przesyłki – możesz nie jej nie odebrać i skontaktować się z nami.
Po pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli w Twojej ocenie nabyty przez Ciebie produkt ma wady lub jest niezgodny z umową (tj. opisem), powinieneś wykonać następujące czynności:
- Przesłać produkt na nasz adres wraz z krótkim oświadczeniem dotyczącym wad rzeczy i źródłach niezgodności towaru z opisem oraz z numerem rachunku do wpłaty kwoty, ewentualnie uznanej w ramach reklamacji (zależy od decyzji sprzedawcy, podjętej w oparciu i przedstawione przez Ciebie okoliczności).
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie przez nas rozpatrzona pozytywnie, postaramy się jak najszybciej zwrócić środki, naprawić produkt lub przesłać Ci nowy egzemplarz. Staramy się by termin ten nie przekroczył 8 dni roboczych.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
Gwarancja
W przypadku wykrycia wady w towarze objętym gwarancją, skontaktuj się z nami niezwłocznie, zależy nam, żebyś była zadowolona, postaramy się rozpatrzyć Twój wniosek jak najszybciej.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu ( faktury) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego – stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.
Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, powinien być spakowany w oryginalne pudełko, nie być pognieciony i powinien dotrzeć do nas w stanie niezmienionym.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Powinnaś spakować zakupiony towar do opakowania, w którym przysłaliśmy produkt
- Do przesyłki powinno zostać dodane pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość oraz o numerze rachunku bankowego, na który powinniśmy zwrócić środki za zakupiony towar.
- W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
- Jeżeli wszystko będzie się zgadzało, towar nie będzie nosił śladów użytkowania, a Twoje oświadczenie zostało przygotowane poprawnie, na swój e-mail otrzymasz od na informację o dokonaniu zwrotu środków w terminie 7 dni od dnia przesłania wiadomości do Ciebie. Jeżeli okaże się jednak, że przesłany towar był w między czasie używany lub został uszkodzony – e-mailem otrzymasz informację o braku zgody na przyjęcie produktu. Wówczas w ciągu 7 dni roboczych na adres przez Ciebie wskazany, odeślemy zakupiony towar.